همانطور كه ميدانيد اپليكيشن خلافي خودرو و گرفتن خلافي خودرو ليستي از مجموعه جرائم رانندگي است. رانندگان بر اساس خلاف هايي كه در امر رانندگي انجام مي دهند توسط پليس توقيف و جريمه مي شوند و اين جريمه ها در پرونده آن خودرو كه راننده با آن مرتكب جرم شده ثبت مي گردد . به اصطلاح به اين ليست پرونده خلافي ماشين مي گويند كه افراد ميتوانند با مراجعه به پليس +10 خلافي خودروي خود را استعلام بگيرند. در دفاتر خدمات الكترونيك انتظامي فقط برگه خلافي خودروهايي داده مي شود كه جمع جرايم آنها كمتر از مبلغ ۱۰ ميليون ريال است. براي دريافت برگه تخلفات رانندگي با مبلغ بيش از ۱ ميليون تومان بايد به راهنمايي رانندگي مراجعه شود.

هزينه دريافت اين برگه ۲۷ هزار تومان و همچنين تعرفه رسيدگي غير حضوري اجرائيات (بررسي كسر خلافي) ۲۵ هزار ريال است. بابت هر رديف تخلف قابل اعتراض ۲ هزار ريال دريافت مي شود. در صورتي كه خلافي متقاضي بيشتر از ۳ برگ باشد بايد به ازاء هر صفحه اضافه ۲ هزار ريال (دويست تومان) پرداخت شود.

با وجود پيشرفت تكنولوژي و گوشيهاي هوشمند كه اكثريت داراي آنها هستند، اين كار نيز آسانتر از هميشه شده است. با وجود دانلود اپليكيشن خلافي خودرو ديگر نيازي به رفتن به دفاتر پليس+10 نيست. تنها كافي است اپليكيشن خلافي خودرو يا اپليكيشن فرمون را نصب كنيد تا كار شما آسان شود و به راحتترين صورت ممكن خلافي خودروي خود را پرداخت كنيد.

همانطور كه ميدانيد پرداخت نكردن جريمه، مبلغ آن را دو برابر ميكند. مراجعه به پليس + 10 و پرداخت جريمه ممكن است روزها طول بكشد. بهترين راه پرداخت به موقع جرائم يا به صورت آنلاين و سايت است يا اپليكيشن خلافي خودرو يا همان دانلود اپليكيشن فرمون است. هم اسان و هم كاربردي است. داشتن اين اپليكيشن بر روي گوشي هوشمند شما كارتان را بسيار راحت ميكند.

براي انجام كارهاي اداري هرچه ميتوانيد به صورت اينترنتي و آنلاين انجام دهيد تا هم خودتان درگير و خسته نشويد هم از حجم ترافيك و آلودگي هوا و ... بكاهيد. با داشتن اين اپليكيشن قطعا كار شما راحتتر خواهد بود. امروزه همه رمز دوم كارت عابر بانك خود را دارند به همبن دليل كار شما راحتتر انجام خواهد شد.

اپليكيشن فرمون به صورت مستقيم به سايت راهور متصل است به همين دليل تمام اطلاعات آن درست و صحيح ميباشد. از سامانه پيامكي هم ميتوانيد در اين خصوص استفاده كنيد اما بارها ديده شده كه اطلاعات سامانه پيامكي كمي با اطلاعات اصلي اختلال دارد. پس براي اطمينان بهتر است كه از اين اپليكيشن يا سايت استفاده كنيد.

اپليكيشن فرمون داراي رابط كاربري مناسب و ساده اي است كه ممار را براي شما راحتتر كرده است. كار با اين اپليكيشن ساده‌تر از سايت است به اين صورت كه تمام دسترسي ها مشخص و نمايان است. از اين اپليكيشن براي اتعلام خلافي خودرو و گرفتن استعلام خلافي موتور سيكلت و انواع وسيله نقليه ميتوان استفاده كرد.

در اين اپليكيشن با انجام تنظيمات ميتوانيد از تمام موارد جريمه در هنگام رانندگي باخبر شويد.

با انجام تنظيمات اين برنامه نزديك شدن به دوربين‌هاي زوج و فرد، دوربينهاي كنترل سرعت و ... را به شما هشدار ميدهد.

زماني كه به محدوده ترافيك نزديك ميشويد اين برنامه به شما آلارم ميدهد.

با اپليكيشن فرمون امكان پرداخت سريع جرائم رانندگي خود را خواهيد داشت.

در اين اپليكيشن امكان نمايش سرعت مجاز شما وجود دارد.

در استفاده از اپليكيشن فرمون هيچگونه مراحل پيچيده و حساسي وجود ندارد و كار با آن بسيار راحت است به اين دليل كه داراي رابط كاربري ساده و جذابي است.

اين برنامه را به راحتي ميتوانيد از سايت اندرويدسيتي دانلود كنيد.