امروزه با گسترش تكنولوژي گرفتن برنامه خلافي خودرو و اپليكيشن خلافي خودرو كار آساني شده است. با اس ام اس ، اينترنت و تلفن امروزه كارها بسيار راحتتر از قبل شده است. با در نظر گرفتن اينكه مردم اين روزها بيشتر وقت خود را صرف استفاده از گوشي هاي تلفن همراه خود ميكنند، داشتن اپليكيشني براي استعلام خودرو بهترين روش است. كافي است اپليكيشن خلافي خودرو"فرمون" را در اينترنت سرچ و آن را از سايت اندرويد سيتي دانلود كنيد. روشي براي استعلام خلافي خودرو از اين راحتتر وجود ندارد.

خلافي خودرو

خلافي خودرو عبارت است از ليستي از تمام جرائمي كه راننده خودرو در طول مالكيت آن مرتكب شده است. در اين ليست جزئيات تمام آن خلافها قرار دارد. مالك خودرو موظف به پرداخت تمام جرائم است.

پليس +10

دغدغه تمام خريداران و فروشندگان خودرو از قديم خلافي خودرو بوده و آنها به دنبال راحي آسان براياستعلام خلافي خودرو بوده‌اند. در قديم با مراجعه به پليس+10 و گذراندن وقت هاي زياد در صف هاي طولاني و خسته كننده ، مجبور به گرفتن خلافي اتوموبيل بودند يكي از مشكلاتي كه گرفتنخلافي خودرو از پليس+10 داشت اين بود كه تنها خلافيهاي كمتر از 1 ميليون تومان را به مالك خودرو ميداد و براي مبالغ بيش از آن فرد بايد به راهنمايي و رانندگي مراجعه ميكرد. امروزه با وجود اپليكيشنهاي بسيار در اين زمينه، كار آنها نيز آسان تر شده است.

استعلام آنلاين خلافي خودرو

يكي از روشهاي پرمخاطب براي گرفتن خلافي خودرو به صورت آنلاين ، مراجعه به سايت راهور و وارد كردن كد 17 رقمي ( كه ابتداي آن I R مي باشد ) درج شده بر روي كارت ماشين و سپس ديدن خلافي خودرو بود. اين روش هم درد سرهاي خاص خود را داشت. برخي از مخاطبين روش استفاده از سايت را بلد نبوده و گيج مي شدند.

اپليكيشن فرمون

بهترين راه براي استعلام خلافي خودرو ، داشتن اپليكيشني مطمئن براي اين كار است. اپليكيشن فرمون به شما اين امكان را ميدهد كه در هر استان يا شهري كه هستيد ، بتوانيد از اين اپليكيشن استفاده كنيد.

به دليل نداشتن مراحل پيچيده براي تمام افراد مناسب و كار با آن راحت است.

اين اپليكيشن به سايت راهور متصل بوده و تمام محتواي آن معتبر و قابل استناد است.

در هنگام مشاهده دوربينهاي كنترل سرعت و كنترل ترافيك به شما هشدار ميدهد.

در هنگام نزديك شدن به طرح زوج و فرد نيز به شما هشدار ميدهد.

اين اپليكيشن امكان پرداخت آني جرائم را دارد ، به اين ترتيب نياز به كارهاي وقت گير و ارسال اس ام اس نخواهيد داشت.

در اين اپليكيشن با استفاده از باركدخوان ميتوانيد به راحتي خلافي خودرو خود را دريافت كنيد. (باركدي كه بر روي كارت ماشين است)

اپليكيشن فرمون داراي ويژگيهاي زيادي براي سهولت كار شما ميباشد.

تمام مراحل در اين اپليكيشن رايگان است.

در اين اپليكيشن شما ميتوانيد جزئيات كامل يك خلافي را به وضوح و كامل مشاهده كنيد.

اين اپليكيشن داراي امكان تعيين سرعت دلخواه براي نمايش هشدار سرعت مجاز در اتوبان ها ، بزرگراه ها و آزادراه ها را دارد.

اين اپليكيشن امكان نمايش سرعت آني ماشين در حال حركت با استفاده از GPS و هشدار به كاربر در صورت عبور از سرعت مجاز را نيز دارد.

در طراحي اين اپليكيشن از material design استفاده شده است.

طراحي گرافيكي اين اپليكيشن طوري است كه تعامل آن براي كاربر با اپليكيشن آسان باشد.

به اين ترتيب از اين اپليكيشن استفادههاي زيادي ميتوان كرد. كار با آن آسان است و نيازهاي شما از يك سيستم استعلام خلافي خودرو را برطرف ميكند.

مهمترين نكته اي كه درباره اين اپليكيشن وجود دارد اين است كه اين برنامه رايگان ميباشد و براي تمام افراد قابل استفاده است.

يكي ديگر از مواردي كه اين اپليكيشن را محبوب كرده است، امكان پرداخت آني جرائم است. پس نياز به مراحل پيچيده ارسال اس ام اس و ... نيست و به صورت مستقيم به درگاه بانك وصل ميشود و شما ميتوانيد هزينه هاي جرائم خود را پرداخت كنيد.

اين اپليكيشن طوري طراحي شده است كه (در صورت تمايل) با هشدار دادن از جريمه شدن شما نيز جلوگيري ميكند.

براي استفاده از اين اپليكيشن به سايت اندرويد سيتي به آدرس https://www.android30t.com/io.vsum.estelamkhalafi/ مراجعه فرماييد. اپليكيشن را نصب كنيد و خلافي ماشين خود را كرفته و پرداخت كنيد.